Avatar billede per2edb Praktikant
09. januar 2014 - 23:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

onmouseover="javascript:getElementById

Kan i hjælpe med at ændre så mousover virker når curseren er over et billed og ikke en TEKST

<a id="link1"
onmouseover="java script:getElementById('image1').style.display='block'"
                      onmouseout="java script:getElementById('image1').style.display='none'"  href="../Menu.aspx" class="auto-style1">

TEKST

</a>
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2014 - 07:47 #1
Både onmouseover og onmouseout er javascript så det er dobbeltkonfekt at skrive det igen kan til inde i attributtens value.

Tror ikke helt at jeg er med - om du skriver TEKST eller om du lægger et img-tag ind gør ingen forskel og du kan også sætte onmouseover og onmouseout attributterne på et img-tag.
Avatar billede per2edb Praktikant
10. januar 2014 - 09:47 #2
Tak for svaret det virker
når jeg erstatter TEKST med en img-tag
(Det burde jeg have gættet)

1)
Det du skriver om dobbeltkonfekt - kan du ikke rette min kode så det bliver enklere
2)
:: Image Thumbnail Viewer II thumbnailviewer2.js

Toner blødt ud. Kan det laves i mit script? Og hvordan?
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2014 - 10:23 #3
<a id="link1"
onmouseover="getElementById('image1').style.display='block'"
                      onmouseout="getElementById('image1').style.display='none'"  href="../Menu.aspx" class="auto-style1">

Hvis du benytter jQuery så kig på animate()
Avatar billede per2edb Praktikant
10. januar 2014 - 11:20 #4
Vil du lave det så du kan få point

Ja jquery animate ser bedre ud.
jquery er nyt for mig.
Hvordan virker det sammen med
Microsoft Expression WEB 4 ?
Avatar billede per2edb Praktikant
10. januar 2014 - 18:03 #5
Jeg har søgt Google med:

jquery animate mouseover mouseout
Men kan ikke finde det jeg søger og har i script ovenfor:

Jeg ønsker:
1)
Billed 1 ligger fast
2)
Når Billed 1 har musen over fades ud til venstre med billed 2 i større størrelse
3)
Når musen er væk forsvinder billed 2
4)
Klikkes der på billed 1 aktiveres et link
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2014 - 21:38 #6
Microsoft Expression WEB er bare et værktøj - hvad det giver af resultat er kun et spørgsmål om den person der benytter det.

Min tilgang til eksperten er at jeg gerne vil hjælpe men ikke lave andres arbejde - specielt hvis man ikke har forsøgt først.

Tag et kig på dette; http://api.jquery.com/fadeto/
Avatar billede per2edb Praktikant
22. februar 2014 - 12:12 #7
stoppet
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2014 - 20:26 #8
tak