Avatar billede ASSSSA Nybegynder
09. januar 2014 - 16:11 Der er 9 kommentarer

Søger en med forstand på C# visual studios og database til et par timers hjælp (vil betale)

Jeg skal lave et forholdsvis enkelt program med en database i C# i visual studios. Jeg ved næsten ingenting og programmering, så har brug for en med en smule tålmodighed som kan forklare mig fremgangsmåden og sætte ord på termer som klasse, objekt, metode osv

Jeg forestiller mig at vi kan sætte os sammen i et par timer og få gjort det færdigt. Jeg vil selvfølgelig betale for din hjælp! jeg kan køre dig hvis du bor på sjælland

Jeg har virkelig desperat brug for hjælp, og jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe!

Med venlig hilsen Kristoffer
Avatar billede magic-mouse Novice
09. januar 2014 - 16:40 #1
Kan give en hånd hvis det er, bor dog i stokholm. Men skype plejer at fungere.
Avatar billede Syska Mester
09. januar 2014 - 17:37 #2
Vil du selv lære at programmere et helt program på et par timer hjælp?
Avatar billede ASSSSA Nybegynder
09. januar 2014 - 17:44 #3
Jeg har fået kriterier til et program jeg skal lave (skobutikskæde's lagerbeholdning) og skal have hjælp til at lave dette og samtidig kunne forstå alle metoder der bliver brugt så jeg kan genforklare det til en tilfredsstillende grad. Det vigtigste er ikke så meget programmet, men mere at jeg kan forklare teorien der er blevet brugt!
Avatar billede ASSSSA Nybegynder
09. januar 2014 - 17:45 #4
Jeg har fået kriterier til et program jeg skal lave (skobutikskæde's lagerbeholdning) og skal have hjælp til at lave dette og samtidig kunne forstå alle metoder der bliver brugt så jeg kan genforklare det til en tilfredsstillende grad. Det vigtigste er ikke så meget programmet, men mere at jeg kan forklare teorien der er blevet brugt!
Avatar billede magic-mouse Novice
09. januar 2014 - 18:01 #5
Som sagt er villig til at give en hånd, hvis du ikke føler det er et problem på grund af afstand.

Har hjulpet flere her og andre steder med skype og det har fungeret fint.
Avatar billede ASSSSA Nybegynder
09. januar 2014 - 18:09 #6
Jamen jeg vil gerne lige se om der er nogen der kan hjælpe mig med mulighed for jeg kan møde op personligt. men jeg har dig i mente hvis jeg ikke finder nogen. og mange tak for du vil hjælpe!
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2014 - 19:03 #7
Måske du skulle skrive hvor du befinder dig, hvis fremmøde er nødvendigt, det giver bare ingen mening i 2014 :).. eller jeg tager kun afsted hvis det er møde, eller andet er aftalt.
Avatar billede ASSSSA Nybegynder
09. januar 2014 - 19:08 #8
Jeg befinder mig i Greve. havde forestillet mig for at gøre det nemmest for alle at jeg ville køre ud til personen der kan hjælpe, eller måske vi kan mødes på min skole (DTU - Ballerup)
Avatar billede Lasse_O Nybegynder
23. januar 2014 - 00:08 #9
Jeg bor i Rødovre hvis det er.. jeg kan sagtens hjælpe dig med det du har brug for at lære..

Send mig en mail som står i profil, eller sms på 24214908 hvis det har interesse.