Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 10:53 Der er 9 kommentarer

Hjælp til at lave en test til hjemmeside

jeg skal ha lavet en test til min hjemmeside lige som denne her: http://www.drikmedmaade.dk/pages/ADS_testen.html

Jeg vil gerne bede om hjælp til at komme i gang, og hjælp til at lave en rigtig "formular" - det må meget gerne være med php.
Avatar billede repox Seniormester
07. januar 2014 - 10:56 #1
Hvor langt er du selv kommet?
Hvad skal der forstås ved sætningen 'hjælp til at lave en rigtig "formular"'?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2014 - 10:58 #2
den lette er at bruge noget mere færdigt - fx google drev + opret formular. Så får du svar ind i regneark på drevet, lige til at aflæse.
Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 10:58 #3
jeg er slet ikke startet .
da jeg ikke ved hvordan jeg skal starte, og det er det som jeg skal have hjælp til.
Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 10:59 #4
jeg er slet ikke startet .
da jeg ikke ved hvordan jeg skal starte, og det er det som jeg skal have hjælp til.
Avatar billede repox Seniormester
07. januar 2014 - 11:32 #5
Så med andre ord, så skal du have hjælp til at lave hele spørgeskemaet, det underliggende pointsystem samt resultvisingen?
Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 12:14 #6
Ja jeg skal ha hjælp til det underliggende pointsystem . (:
så burde jeg selv kunne klare mig efter der.
Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 13:37 #7
Jeg tror selv jeg er kommet frem til en god løsning .. :)
ellers tak for hjælpen .
Avatar billede repox Seniormester
07. januar 2014 - 13:41 #8
Husk at du skal dele din løsning med resten af forummet jf. de brugerbetingelser du har accepteret.
Avatar billede taka Nybegynder
07. januar 2014 - 13:46 #9
Det skal jeg nok gøre, når jeg er færdig og er sikker på at resultatet er rigtigt og som jeg vil ha det (: