Avatar billede Kanonjon Nybegynder
02. januar 2014 - 10:30 Der er 1 kommentar

Problemer med Lenovo trådløst

Kære alle, er der en der kan hjælpe?

Vi sidder en familie i sommerhus med internet, nettet har fungeret fint indtil for to dage siden, de tre computere af mærket Lenovo kan pludselig ikke gå på, dog kan ipads, iphones, mac og andre PC'ere gå på. Man kan komme på i små fem minutter efter at man slukker for nettet, men så postår problemet igen.

Jeg har prøvet det en gang før med min Lenovo-computer. Her fungerede det fint med kabel.
Avatar billede jebo Novice
03. januar 2014 - 17:17 #1
Er der ingen forklaring i systemet, når det melder fra. Hvis pc'erne er på nettet i 5 minutter ad gangen, må systemet melde et eller andet, når forbindelsen ryger ?
Er der kommet flere enheder til for to dage siden ? Jeg tænker på, om der er for lille ipadresse-interval i sommerhusets router ?