Avatar billede dost02ab Nybegynder
26. december 2013 - 19:10 Der er 5 kommentarer

eksportere kontaktpersoner til gmail outlook - windows 8

Jeg har i dag Vista outlook. Min nye computer har styresystemet windows 8. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg eksportere mine kontaktpersoner til outlook, hvor jeg har oprettet en ny gmail konto.

Mange tak for en pædagoisk forklaring :-)

Hjælp?
27. december 2013 - 09:32 #1
Er det "Microsoft Office Outlook" (KØBE program) mail programmet du snakker om ?

Eller er det (gratis) Microsoft Hotmail/Outlook (Windows Live Mail) du mener ?
Avatar billede dost02ab Nybegynder
27. december 2013 - 21:18 #2
Hej - det er købeprogrammet...

/Dorte
28. december 2013 - 09:45 #3
... og er det så (også Microsoft Office Outlook) på den nye PC ?
Eller mener du her den WEB baserede GAMIL ?
Avatar billede dost02ab Nybegynder
28. december 2013 - 12:43 #4
Ja det er Microsoft office outlook.