Avatar billede kris919g Nybegynder
10. december 2013 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Burde min hjemmside registeres som en virksomhed?

hej jeg er den heldige ejer af communityet www.nssgaming.com som ejer game servers som folk kan spille på gratis selvfølgelig vi tilbyder også at man kan få andre specielle ranks og andre fordele som kan købes for penge. burde det være registeret som et firma eller bare ingen ting???
Avatar billede chalde Seniormester
10. december 2013 - 14:28 #1
Hvis du skal drive virksomhed og forventer en årlig omsætning over 50.000 kr., skal du som udgangspunkt momsregistreres, og så får virksomheden automatisk et CVR-nummer.
https://kontakt.erst.dk/formular/opret-cvr-nr/?from=ny-virksomhed

Hvis ikke din omsætning overstiger 50.000 kr. årligt har du ikke pligt til at lade dig registrere. Du skal i givet tilfælde så blot angive din omsætning som en skattepligtig B-indkomst på din selvangivelse. Hvis du vælger ikke at blive momsregistreret får du ikke noget cvr nummer, men kan, som du selv foreslår forsyne din faktura med dit cpr nummer i stedet for et cvr nummer.
http://startvaekst.dk/ekspertsvar/59938/2002
Avatar billede kris919g Nybegynder
10. december 2013 - 14:46 #2
okay tak for det skriv en kommentar som svar så du kan få dine points
Avatar billede chalde Seniormester
10. december 2013 - 15:25 #3
Bare behold point.
Avatar billede kris919g Nybegynder
10. december 2013 - 16:49 #4
tak