Avatar billede JanAakjaer Nybegynder
09. december 2013 - 14:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan fjernes DRM beskyttelse gratis

Hej
Jeg har set mange svar på spørgsmålet, men de fleste er mere end 2 år gamle. Er der i mellemtiden kommet nye programmer som er freeware - ikke trialware - og som ikke bare laver 2 minutters lydfiler?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2013 - 15:57 #1
At fjerne DRM beskyttelse må vi ikke hjælpe med her på eksperten, da det strider mod de betingelser vi har accepteret ved oprettelse.
Læs 2.1.7 og så de underpunkter der ligger derinde:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Du lægger bare næste indlæg som svar og lukker her igen.
Avatar billede JanAakjaer Nybegynder
09. december 2013 - 19:50 #2
Ok - jeg prøver noget andet - det må være muligt at tage musik med på sine bærbare dimser