Avatar billede wipo Mester
07. december 2013 - 11:21 Der er 1 løsning

Printer problemer via WIFI

Jeg har to stationære PC'er opsat i samme rum. Den ene er med Win 8 - den anden med Vista. Den med Win 8 er kablet direkte til Stofanet og en HP 6100 printer. Vista maskinen går på nettet via Stofanets router, hvilket virker udmærket.
Jeg vil gerne, via WIFI, printe fra Vista maskinen, og har også ved at læse diverse brugsanvisninger fået opsat Vista maskinen til at printe både testside, og alt andet.
MEN - når så Vista har været slukket og bliver tændt igen, så har den glemt hele opsætningen, og jeg kan begynde forfra.
Er der nogen der har et godt bud på hvad jeg gør forkert
Avatar billede wipo Mester
22. december 2013 - 08:47 #1
Har selv fundet løsningen.

Det var bare et flueben i maskinen med win 8 der skulle sættes: "Del denne printer" og så skal driveren til printeren være installeret på begge maskiner.