Avatar billede odsgaard Praktikant
20. november 2013 - 08:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sortering af array

Hej Eksperter

Jeg arbejder på en hjemmeside med resultater fra dartkampe. Jeg bruger et Java program til registreringen af kampene, men kan godt tænke mig at få det lavet til php, så det kan være en integreret del af hjemmesiden.

I forbindelse med at lave stillingen, har jeg brug for at kunne sortere kampene ud fra følgende præmisser i prioriteret rækkefølge:

1. flest point
2. vundne sæt
3. point i indbyrdes kamp
4. sæt i indbyrdes kamp

Jeg har oprettet en Comparator i Java, der klarer sorteringen - er det muligt, at lave noget lignende i php - eller er der en anden måde jeg kan gribe det an på.

Hilsen
Brian
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2013 - 08:46 #1
Det må være den her: http://php.net/usort
Avatar billede odsgaard Praktikant
20. november 2013 - 10:03 #2
Hej Erik

Det ser ud som noget i den stil - det kigger jeg lige nærmere på.

Tak for hurtig hjælp.

Smider du et svar, så jeg kan lukke den igen :)

Hilsen
Brian
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2013 - 10:08 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Så svar selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede odsgaard Praktikant
20. november 2013 - 15:32 #4
Det gør jeg så :)