Avatar billede henrikalbaek Nybegynder
14. november 2013 - 08:55 Der er 3 kommentarer

Nad TV model 40 A1

Hej Alle

jeg har ovenstående Nad tv, ved godt det er en ældre sag, men kan jo være nogen af jer har en ide, lige pludseligt har jeg mistet lyden via HDMI, og har testet nedenstående, skal siges jeg arbejder med fejlretning af tv til dagligt, men kan squ ikke lige greje min egen fejl

har testet
1. udskift af HDMI kabel
2. testet med flere forskellige kilder (ps 3 / forskellige tv bokse)
3. billede står fint men uanset hvad INGEN lyd tv bokse og udstyr virker fint på andet tv.

så tænker jeg fejl på HDMI indgange pludseligt opstået eller osse software fejl i tvet.

derfor mit spørgsmål nogen der kender til update af ovenstående tv, der er jo en usb udgang, så der må dulme da være en software opdatering tilgængelig. ?

om det så løser problemet er ikke sikkert , men nogle gode ideer evt vejledninger som findes på nettet jeg har intet kunne finde.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2013 - 16:55 #1
Har du prøvet at kontakte Hifiklubben, om de har et bud på løsning?
Avatar billede henrikalbaek Nybegynder
15. november 2013 - 08:07 #2
ja det har jeg, foreslaget var at resette tvet, dette er prøvet og gav ingen forskel ...
Avatar billede 220661 Ekspert
15. november 2013 - 13:02 #3
Ok. Så har jeg desværre ikke flere bud :-(