Avatar billede Middelhede Nybegynder
12. november 2013 - 20:50 Der er 1 løsning

Alle mine netværk var forsvundet systemgendannelse fik dem igen, hvorfor?

Systemgendannelse fik mine trådløse netværk tilbage efter de var forsvundet, før jeg brugte systemgendannelsen måtte jeg bruge et "ethernet" kabel for at komme på nettet. Nettet var cirka nede i 4 timer, hvad var der lige gået galt, og hvordan var det lige en systemgendannelse kunne hjælpe på det?

Kunne ikke rigtig finde et svar ved at søge på nettet. :) Er glad for at kunne logge på trådløst igen, men er da stadig meget nysgerrig! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2013 - 23:44 #1
Det kan være svært at gisne om. Det kan være en driver som har lukket ned pga en fejl der er opstået. Eller en tjeneste der er tilknyttet trådløst net. Det er derfor godt man har systemgendannelse. Får du fejlen en anden gang, så kan du prøve et se i logbogen om fejlen beskrives her.
Man kommer i logbogen ved at høreklikke på computer og vælge administrer.
Andre muligheder er at gå i enhedshåndtering og se om der der meldes en fejl. Er der fejl, vil der som regel være en fejlkode hæftet på som man kan søge på, hvis man har en anden internetforbindelse at bruge.