Avatar billede Hede95 Nybegynder
07. november 2013 - 17:21 Der er 5 kommentarer

Sprøgsmål til oprettelse af hjemmeside

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lidt speciel form for oddsside, hvor man bl.a. kan dele tips og mange andre ting.

Jeg er helt nybegynder på det med at lave hjemmeside osv. Så hvis nogen evt. ved hvordan det er lettest at komme igang, eller kan hjælpe med at lave det, ville det være godt!

- Hede95
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2013 - 18:36 #1
"oddsside, hvor man bl.a. kan dele tips"
er det en form for tipsklub, hvor man fx kan se en kupon, og så købe sig ind i en andel?
Avatar billede Hede95 Nybegynder
07. november 2013 - 18:59 #2
Nej, mere hvor man kan oddse og dyste indbyrdes imod hinanden.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2013 - 19:12 #3
odds er jo ikke ens hos de forskelige udbydere af spil - så vælg en at tage odds fra (fx danske-spil), så der er en styring.
Derefter laver du en side hvor den enkelte bruger kan spille på kampe eller andet - og i stedet for udbetaling så kommer de bare på en rangliste med deres placering i forhold til andre.
Dvs du laver en side der kan næsten det hele som danske spil kan, uden indtjening, og uden at kunder får gevinst.
Det er så ikke lige en start-opgave til en nybegynder...
Avatar billede Hede95 Nybegynder
07. november 2013 - 19:15 #4
Det er også derfor jeg spørger om hjælp til en der kunne være interesseret i at lave noget.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2013 - 19:52 #5
Generelt, så giver vi herinde hjælp til lidt kode, hvis man er gået i stå et sted. Jeg kender ikke til, at hele løsninger gives væk. Der ligger mange timer i din opgave. Spørg evt på en it-Web-uddannelse, om det kunne være et projekt, de kunne bruge - mod at du fik fri adgang til koden bagefter.