Avatar billede JannikBarasinski Nybegynder
27. oktober 2013 - 16:33 Der er 6 kommentarer

kan ikke finde nogle netværk

Hej i kloge hoveder :)
jeg har et efterhånden meget irriterende problem, jeg har på en eller anden måde slettet/deaktiveret mit trådløse netværk TROR JEG. jeg kan ikke finde nogle trådløse netværk og jeg ved ikke hvor jeg går ind og udbedrer fejlen, normalt plejer jeg selv at løse problemer med min computer, jeg er dog ingen ekspert men er nogenlunde godt inde i hvordan og hvorledes når computeren laver vrøvl. jeg bruger nu netværkskabel men det giver jo en del begrænsinger hva mobilitet angår så jeg vil gerne have udbedret fejlen, eneste mulige løsning jeg har tilbage vil være at tilbagestille computeren til et tidspunkt før problemet indtraf, det ser jeg mig dog helst fri for :) på forhånd tusind tak
27. oktober 2013 - 16:45 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Bærbar ?

---

Hvad siger/skriver den lidt mere præcist ?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 17:11 #2
Tjek i enhehedshåndteringen at det trådløse netkort ikke er deaktiveret.
Der er på de fleste bærbare en fysisk knap man kan lukke for netkortet. Det er ikke det som er problemet vel?
Har du forsøgt at genstarte dit internet udstyr?
Avatar billede JannikBarasinski Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:28 #3
undskyld, det er win7 og en bærbar det drejer sig om, jeg har heldigvis ikke en knap som kan deaktivere netværkskortet så det er ikke der problemet ligger.
Avatar billede JannikBarasinski Nybegynder
27. oktober 2013 - 19:34 #4
jeg løste selv problemet.. det er for pinligt med yderligere uddybning, tak for jeres svar :)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 22:50 #5
Det var så ikke noget fra #2 der løste dit problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. oktober 2013 - 22:52 #6
At genstarte sit udstyr er ikke en pinlig ting hvis dette løste problemet. Der er mange der glemmer at lige dette kan løse en de problemer med netværket.