Avatar billede josebose Nybegynder
25. oktober 2013 - 08:26 Der er 5 kommentarer

"Windows har ikke fundet netværkshardware"

Hej alle.

Håber nogen kan hjælpe en total computer-analfabet!

Jeg har en Compaq presario CQ57, der efter at fået Windows 7 home premium lagt på, meddeler at "Windows har ikke fundet netværkshardware"

Jeg har søgt nettet tyndt og kan simpelthen ikke finde ud af, hvad der skal gøres!!

Satser så meget på en her inde fra!! ;0)

På forhånd tak!!
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 09:20 #1
de skulle ligge her

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4062&lc=en&cc=us&dlc=en&sw_lang=&product=5111894#N450

du skal så finde ud af hvad dit netværkskort hedder

når du ved det finder du den driver det kan bruge men husk man skal også se efter om det er 32 eller 64 bit man bruger

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 09:21 #2
se under driver - network
Avatar billede josebose Nybegynder
25. oktober 2013 - 11:49 #3
Jeg har prøvet at finde navnet på netværkskortet, men computeren skriver (under ehternet-controller), at "driverene til denne enhed ikke er installeret (kode 28).

Under egenskaber for driver er driverproducent osv. ukendt og ikke tilgængeligt.

Når jeg trykker på driverdetaljer skriver den "ingen driverfiler kræves eller er blevet indlæst til denne enhed."

Når jeg trykker på rediger indstillinger for netværkskort, er siden jeg kommer ind på helt blank.

Så hvordan finder jeg frem til det navn på netværkskortet, som jeg har brug for, for at installere den driver jeg har brug for?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2013 - 13:04 #5
det du altid kan gøre er at bare instellere dem en efter en indtil du rammer den rigtige
den vil ikke installere den forkerte

men muligvis kan speccy finde ud af hvad netkortet hedder

http://www.piriform.com/speccy

fulgte der ikke en lille bog med dit bundkort eller maskine - i den står er som regel det du skal bruge

du er nød til at finde driveren til net inden du bruger denne her til resten af driverne

altså ført netkort driver
og så denne vej

http://www.iobit.com/driver-booster.php

m.v.h