Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2013 - 17:05 Der er 11 kommentarer

Systemgendannelse i fejlsikker tilstand

Efter vedligehold i opstartsprogram må jeg have plaffet et flueben ned der får skrivebordet frem efter opstart. Hvor i FS kan jeg se skrivebordet og komme til SG?
v.h. Carsten
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2013 - 17:06 #1
Glemte lige at sige at det er Vista.
C
Avatar billede sonalias Seniormester
07. oktober 2013 - 17:53 #2
Ctrl + alt + Delete? Start explorer.exe
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2013 - 18:43 #3
Tak Sonalias for hurtig hjælp men jeg har google chrome. så hvor starter jeg op
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2013 - 19:53 #4
Når du trykker Ctrl + alt + Delete
Kommer der til at stå nederst Start jobliste det gør du så tryk på filer start (kør)
Tryk på gennemse nu kan du så vælge at gå til Windows hvor du nederst kan vælge Eksplorer det er det man også kalder stifinder
Eller find skrivebord og klik vis
http://gratisupload.dk/vis_billede/702417/
Dette er Windows 7 men det gøres på samme måde
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. oktober 2013 - 20:07 #5
Controlpanelet finder du under Windows system 32 i Controlpanelet
kan du finde system gendannelse
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2013 - 15:15 #7
Jeg er på vej. Efter gennemse - vælg programmer og alle filer får jeg favoritlinks til mine dokumenter, skrivebord m.fl.
I søgefeltet foroven står windows - system32 -
Så alle mine ting er der, bare ikke skrivebordet efter åbning.

Hvad gør jeg ikke/forkert når jeg ikke kan finde S?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2013 - 16:00 #8
Prøv at højre klikke ude på skrivebordet og tryk i dialog boxen på Vis og se om du har flueben i vis ikoner på skrivebordet?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. oktober 2013 - 16:07 #9
Dette er godt nok fra Win 7 men mener at huske at det er nogenlunde ens
http://gratisupload.dk/vis_billede/702477/
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2013 - 11:56 #10
Stor tak til poko1 for info om explorer.
Satte igen flueben i opstartsprogrammet på den og så var mit skrivebord og proceslinie tilbage.
Du fortjener alle mine point.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. oktober 2013 - 12:19 #11
og sådan afslutter du tråden jeg samler ikke point.
http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/