Avatar billede Myaria Nybegynder
29. september 2013 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

32 bit spil på 64 bit. Minimerer vindue

Jeg har windows 7 64 bit, og forsøger nu at spille Trine 2. Men Trine 2 er et 32 bit spil. Jeg har dog hørt at det stadig burde være muligt. Jeg har installeret spillet. Og jeg kan godt lukke det op. Og spillet kører også. Men min computer bliver ved med at minimere spil-vinduet, så jeg ikke kan komme til at spille. Har prøvet at køre spillet som administator og med forskellige kompatibilitettilstande. Men intet af det fungere ordentligt.
Er der nogen der har oplevet det samme før? og måske har en løsning på mit problem?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2013 - 16:17 #1
Avatar billede Myaria Nybegynder
29. september 2013 - 16:42 #2
I følge det link der skulle det være muligt for mig at køre spillet. Og det er jo heller ikke fordi det ikke kører. Det minimerer bare af sig selv hele tiden :-)
Avatar billede Slater Ekspert
29. september 2013 - 17:20 #3
Næsten alle spil er 32 bit stadigvæk, ligesom de fleste programmer. Se f.eks. dine programmapper på C: - "Program Files (x86)", som indeholder 32-bit programmer, er som regel meget større end "Program Files".

Jeg siger det bare fordi bittene næsten sikkert ikke har noget med sagen at gøre. Trine 2 skulle også meget gerne kunne køre fint på Windows 7.

Udvikleren har nogle anbefalinger til at få det til at virke her:
http://frozenbyte.com/board/viewtopic.php?f=1&t=2237
Avatar billede Myaria Nybegynder
29. september 2013 - 17:26 #4
okay tak. Jeg vil lige kigge på det igen :-)
Avatar billede Myaria Nybegynder
29. september 2013 - 17:55 #5
Ved I hvad. Nu har jeg endelig fået det til at virke. Hvis jeg skal være ærlig har jeg faktisk ikke rigtig nogen anelse om hvad jeg gjorde, nu har jeg bare sat og prøvet alt muligt forskelligt i flere timer og nu virker det! Thank you guys!
Avatar billede Myaria Nybegynder
29. september 2013 - 17:56 #6
Ej.. det er altså mit første indlæg her inde på Eksperten? Hvad skal jeg gøre nu hvor jeg har løst problemet? xD Hvordan lukker jeg tråden? (Er vidst lidt en noob)
Avatar billede Slater Ekspert
30. september 2013 - 08:50 #7
Hvis du føler du har fået hjælp af en eller flere brugere, så beder du dem lægge svar så de kan få point. Hvis ikke, så tildeler du dig selv pointene nederst på siden.

Her vil jeg sige du bare selv tager dem. Nogle gange kan det være høfligt lige at give lidt for at folk har brugt tid på det, også selvom du ikke fik svaret - men ikke for min skyld her i hvert fald.

Held og lykke med det.
Avatar billede Myaria Nybegynder
30. september 2013 - 13:08 #8
Okay. Tusind tak for hjælpen ^_^