Avatar billede Beanux Nybegynder
25. september 2013 - 11:01 Der er 2 kommentarer

Lego Mindstorm Hjælp

Hej, jeg er i gang med en opgave, hvor vi skal programmere vores lego mindstorm således at den kan:

ved f. eks tryk på tast '1' - Kører robotten hen til 1 bestemt sted, og venter der noget tid, og returnere.

ved f. eks tryk på tast '2' kører robotten hen til nummer 2 bestemte sted, venter noget tid og returnere.

og ved tryk på tast '3' kører den hen til 3 sted, og returnere.

Men må indrømme at mine spids kompetencer inde for programmering slet ikke er så høje, så ville virkelig sætte pris på noget hjælp med start af koden :)

På forhånd tak.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
25. september 2013 - 16:30 #1
Kan du give et eksempel for hvad 1., 2. og 3. sted kunne være, og hvad den for eksempel returnere.

Så tror jeg beder jeg kan hjælpe.