Avatar billede svla Mester
24. september 2013 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette dialogbokse når sletteforespørgsel køres

Har lige fået hjælp her på experten til oprettelse af en sletteforespørgsel, som sletter gamle poster på tabeller, men hver gang den køres popper der dialogbokse op med meddelelser om hvor mange poster der slettes.

Er der lige en expert som kan hjælpe med en løsning så disse dialogbokse ikke popper op.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
24. september 2013 - 17:04 #1
DoCmd Setwarnings False
kør din forespørgsel
DoCmd Setwarnings True
Avatar billede svla Mester
24. september 2013 - 20:03 #2
Hej
Har fået din kode til og virke, der manglede dog lige et Punktum mellem DoCmd og Set, men nu virker perfekt.
Tusind tak for hjælpen - læg et svar
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. september 2013 - 06:29 #3
OK

Det er ved at være en tid siden jeg har lavet større ting i Access/VBA så det fortrænges lidt fra hukommelsen.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
26. september 2013 - 06:05 #4
Takker for point