Avatar billede torben lind Forsker
30. august 2013 - 09:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan Outlook 2010 vise pop up når der kommer ny mail.

Hej allesammen.
Er der muligheder for at Outlook 2010 kan vise når der modtages en ny mail(f.eks som pop up på skrive bordet eller på proceslinien).
På forhånd tak for hjælpen.
Torben
30. august 2013 - 09:29 #1
Under alle omstændigheder så skal M$ Outlook være 'tændt' - evt. Minimeret ...
Så vil der komme en lille brev icon nederst højre, samt et lille popup vindue (~10 sek.) med overskriften i modtagne mail...
Avatar billede torben lind Forsker
30. august 2013 - 09:46 #2
Hej karise_larry.
Jeg har lige lavet en lille test,hvor outlook var minimeret og sendt en mail fra en anden mail adresse,men der kom ikke en besked om at der var en ny mail,er dr nogle steder hvor jeg skal aktiverer denne funktionen.
Torben
Avatar billede store-morten Ekspert
30. august 2013 - 10:38 #3
Filer --> Indstillinger --> Post --> Modtagelse af meddelelse
http://gupl.dk/700901/
Avatar billede torben lind Forsker
30. august 2013 - 14:41 #4
Hej store-morten.
Mange tak for,det var lige hvad jeg havde brug for,smid et svar og point er på vej.
Også tak til karise_larry for input i starten af tråden.
Torben
Avatar billede store-morten Ekspert
30. august 2013 - 15:02 #5
Velbekomme.