Avatar billede andershl Mester
29. august 2013 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan sletter jeg en skrivebordsgenvej i Windows 8?

Når jeg vælger SLET for en skrivebordsgenvej, vil Windows 8 slette selve programmet, ikke genvejen.

Hvad gør jeg for bare at få det væk fra skrivebordet?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2013 - 23:00 #1
Det lyder da besynderligt. Har du prøvet at slette en genvej og set hvad der egenlig sker? Du kan altid trække genvejen ind på en anden partition eller en folder. Træk med højre side af musen til det sted du ønsker, og marker "Flyt hertil".
Avatar billede andershl Mester
10. november 2013 - 07:51 #2
Problemet har på et eller andet tidspunkt på mystisk vis løst sig selv....