Avatar billede Slettet bruger
08. august 2013 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

media server til film og billeder til Media Center

hej vi har en gammel Packard Bell - iMedia 8500T

og den vil vi gerne bruge til media fil server

styresystem  har vi tænke på Windows home server 2011

kan man jeg få den over i Windows Media Center
Avatar billede hemberg Forsker
10. august 2013 - 21:35 #1
Du behøver slet ikke Windows media center (efter min mening). Hvis det er til streaming af billeder/musik/film findes der et lille program der hedder PS3 Media Server. Det er gratis og kan det hele. Og det er ikke kun til ps3 afspilning. Plus også at det kan streame langt flere formater end de "etablerede" programmer.

God fornøjelse!
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2013 - 01:35 #2
hvordan får jeg det ????
Avatar billede hemberg Forsker
11. august 2013 - 02:35 #3
Du kan downloade det her: https://sourceforge.net/projects/ps3mediaserver/

og så eller bare installere det. Sætte det op (hvilke mapper skal deles på serveren. Indstillinger af undertekster. osv.osv).

Og når programmet så er startet på din server vil du kunne finde mediaserveren på den enhed der skal afspille filerne. Voila

P.S. Mediaserveren bruger java. Men jeg mener at den selv finder ud af om det er installeret eller ej.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2013 - 15:48 #4
hvordan fåre jeg det på tv ??