Avatar billede hobbittend Novice
05. august 2013 - 20:15 Der er 1 løsning

Netradio

Hey.

Ved ikke om det er det forkerte forum.

Jeg roder lidt med noget netradio.
Tanken er at sætte en masse gear i et lydkort som er tilsluttet en mac. Herfra vil vi gerne broadcaste via den og til en server vi betaler for.

Vi har masser af udstyr, men har ikke haft held med at få sat et program op med en server.

Nogen der har nogle forslag til hvilke services man kan bruge, eller måske ligefrem en guide?
Avatar billede hobbittend Novice
06. marts 2014 - 16:51 #1
Vi har fået det til at virke.