Avatar billede sprange Nybegynder
30. juli 2013 - 20:32 Der er 6 kommentarer

Windows 8 opfører sig mærkeligt...

Jeg ved ikke hvad der er sket, men af en eller anden årsag kræver min pc, at jeg skriver mit kodeord selvom den er sat til ikke at spørge efter et password. Jeg har prøvet at skifte fra min lokale konto til en Microsoft konto, og tilbage igen. Jeg prøver at slå det til og fra igen, og derefter låse min pc for at se om den stadigvæk kræver et password. Og det gør den.

Nogen der har oplevet noget i samme stil og har en løsning på mit problem?

På forhånd tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2013 - 20:44 #1
Har du prøvet at systemgendanne til da det virkede korrekt?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2013 - 20:45 #2
Ikke at jeg har haft problemet da jeg ikke kører Win 8, men en del ting kan rettes ved at systemgendanne til før problem opstod.
Avatar billede sprange Nybegynder
30. juli 2013 - 20:47 #3
#1 Den er købt i dag og har kun siddet og surfet et par timer. Plus det er ikke SUPER vigtigt at få koden til at forsvinde.. Det er bare mærkeligt og det ville være dejligt hvis der var en der har et hurtigt forslag der ikke lige indebærer systemgendannelse. Så vigtigt er det nemlig heller ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2013 - 20:53 #5
Systemgendannelse er jo ikke en alvorlig sag.
Det er jo ikke Factory reset jeg sagde du skulle udføre.
Du har formodentligt ikke mange punkter, hvis du har fået den i dag.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2013 - 18:51 #6
Er du kommet videre?