Avatar billede tand Seniormester
30. juli 2013 - 16:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hp deskjet 1050a. farvepatroner.

Hvordan får jeg min printer til at aceptere mine uægte farvepatronet
Avatar billede milter Ekspert
30. juli 2013 - 19:12 #1
Det bliver nok lettere at hjælpe dig, hvis du fortæller os, hvilke fejlmeddelelser, du får, og hvordan og hvornår fejlen opstår :-)

Måske kan du også fortælle os, hvad slags uoriginale patroner du forsøger med?
Avatar billede tand Seniormester
30. juli 2013 - 21:13 #2
Blækpatronfejl.
HP-SORT
Ovenstående patron er beskadiget eller fejlbehæftet.
Tag den ud og sæt ny patron i.

Klik på køb online, hvis du vil bestille en almindelig HP patron

Altså, den kan se at patronen ikke er ægte, den fejler som sådan ikke noget. (jeg har fået den til at printe en enkelt side )

NB: min canon printer kunne også godt gøre det samme men der skulle jeg bare holde en knap nede i et par sekunder , så kunne jeg printe med uorginale patroner.
Avatar billede tand Seniormester
30. juli 2013 - 22:23 #3
Der står på patronerne
301XL COLOR - BLACK
ink cartridge
remanufactured.
MADE IN EU.
Avatar billede milter Ekspert
30. juli 2013 - 23:41 #4
Her er en vejledning fra HP, som måske kan hjælpe:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=dk&lc=da&dlc=da&docname=c02743708
Avatar billede cyberspace Nybegynder
31. juli 2013 - 10:57 #5
havde for et stykke tid siden same problem med en patron til min Canon printer - jeg havde heldigvis ikke smidt den tomme patron ud (endnu) så jeg fik afmonteret chippen på den tomme og sat på den nye og så kunne den registrere  den nye - men check lige først om du har kompatibilitets problem(er)
Avatar billede tand Seniormester
01. august 2013 - 18:19 #6
Milter send lige et svar.
Jeg fik den byttet hos forhandler.
Nu virker det.
Avatar billede milter Ekspert
01. august 2013 - 19:35 #7
Svar kommer her :-)