Avatar billede Swatski Nybegynder
25. juli 2013 - 23:00 Der er 9 kommentarer

Få fat i gamle samtaler på hotmail/MSN messenger

Hej med jer.

sagen er den at jeg skal bruge en samtale fra messenger som er ret gammel efterhånden

Så jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig.
Er der nogle der ved om man få fat i de gamle samtaler fra sine kontankt personer ?

havde enlig gemt samtalerne på min computer men så gik min harddisk død og har ikke ku få fat i udskriften siden jeg skulle have ny harddisk samt styre system.

Syntes ikke jeg kan finde noget brugbart på hotmails/outlooks hjemmeside....help plz
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2013 - 23:29 #1
Såvidt jeg ved af er det ikke muligt.

Den harddisk det er gemt på er jo "død" og dine samtaler ligger ikke på nettet...
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2013 - 09:39 #2
det kan ikke lade sig gøre - derfor bruger andre backup.
Din eneste chance er at skrive til PET/FBI og bede om aktindsigt i din messenger-chat. ;)
Avatar billede Swatski Nybegynder
27. juli 2013 - 13:39 #3
tænkte på om hotmail havde den slags data liggende på deres server ?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juli 2013 - 14:42 #4
#3 formentligt ikke tilgængeligt for andre end myndigheder såsom fbi... Hvis de altså opbevarer dette..
Avatar billede Swatski Nybegynder
27. juli 2013 - 15:20 #5
hvem tror i man skal kontakte for at høre nærmere ?
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juli 2013 - 15:41 #6
Har du overvejet om personen du har chattet med måske ligger inde med loggen?
Avatar billede Swatski Nybegynder
28. juli 2013 - 11:39 #7
ja og det gør vedkommende ikke, desværre. (ny computer)
Avatar billede Blueeyez Mester
28. juli 2013 - 12:07 #8
Okay, men for mig at se får du nok ikke fat i loggen, især da jeg ikke ved om det bliver gemt på deres servere.. Så afmelder overvågning hvis du fortsat vil forsøge at fremskaffe loggen?
Avatar billede Swatski Nybegynder
30. juli 2013 - 12:11 #9
ok det er fint. lyder til jeg ikke kan få den log så :(