Avatar billede Slikkelade3 Nybegynder
20. juli 2013 - 21:28 Der er 16 kommentarer

Lagger ingame når jeg streamer

Kan heller ikke få min stream til at fungere uden lag, Har ping på 400 ingame. Har denne Bærbar - http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablet-tilbehor/barbar-computer/QOSMIOX87014W/toshiba-qosmio-17-3-gamer-pc
Bruger xsplit og spiller i window mode 1366*768.
25.00 fps
resolution 540 p
Hjælp plz :(
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. juli 2013 - 21:41 #1
Hvilken type forbindelse har du og hvilken hastighed har den ?
Avatar billede Slikkelade3 Nybegynder
20. juli 2013 - 22:50 #2
Jeg har TDC og har lige taget en test på http://www.speedtest.net/ og havde en download speed på 12,01 mbps og upload speed 0,70 mbps med en ping på 29.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 08:27 #3
Ok, så fik vi din Udbyder og din Hastighed, vi mangler forsat typen.
Altså om det er kabel ud af huset, eller som jeg mistænker... 3G/4G trådløst til en mast.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 08:28 #4
PS. Du bruger svar-funktionen forkert, så du får lige min standard vejledning.  :-)

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2013 - 10:10 #5
Det er nok din upload der er for langsom. 0.7mbit er ikke hurtig nok.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 10:14 #6
#5
Det er meget muligt, særligt hvis vi taler trådløst til mast (især 3G, 4G går det lidt bedre med).
Avatar billede Slikkelade3 Nybegynder
21. juli 2013 - 13:14 #7
Hvordan finder man ud af om man har kabel eller mast?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 18:10 #8
Ender du med at gå ud gemmen væggen via alm telefonstik/fiber boks, eller bruger du en lille USB-dongle i din pc/router.
Sidst nævnte er trådløst til mast.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 18:11 #9
Nogle få routere (samt nogen bærbar pc) kan også få monteret et lille SIMkort internt, men så har du selv gjort det.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 18:12 #10
Din meget lave upload tyder på via mast.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 18:13 #11
Din ISP (altså udbyder hvor du betaler for net) vil også kunne fortælle dig det.
Avatar billede HKW Nybegynder
21. juli 2013 - 18:17 #12
Er ~1 Mbit lav upload? Det er vist ret normalt. Også her.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 23:24 #13
0.7 Mbit er lavt.
Den laveste upload TDC tilbyder via ADSL er 2 Mbit.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juli 2013 - 23:56 #14
Kiggede lige, Telia tilbyder mindre, men du får 5 Mbit upload (10 ned) for:
Min. pris i 6 mdr. 796 kroner = 132,66 kr. i snit i de 6 måneder du bindes.

Så ja jeg synes stadig 0,7 Mbit er lavt.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 00:03 #15
**
Så forkert.
De tilbyder 30 Mbit ned og 10 Mbit op for:
Min. pris i 6 mdr. 1.046 kr = 174,33 kr. i snit i de 6 måneder du bindes.
De 10 Mbit upload er trods alt 14 gange hurtigere end de omtalte 0,7 Mbit og under 175/md er ingen formue.
(efter 6 måneder finder man et nyt tilbud)

Jeg startede for 10 år siden med 20/2 og har siden haft det eller mere.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 00:04 #16
(jeg havde net for mere end 10 år siden, jeg har taget den tid jeg har boet her hvor jeg bor nu)