Avatar billede tand Seniormester
19. juli 2013 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Canon Pixma MX 925 Scan fra printer uden PC. ?

Jeg har købt denne printer men kan ikke finde ud af hvordan jeg kan scanne direkte fra scanneren ( uden at tænde for PC).

Er der nogen der kan hjælpe mig med det.
NB: jeg kan ikke finde det i vejledningen.
Avatar billede komsam Juniormester
19. juli 2013 - 11:08 #1
kender ikke maskinen, men hvis du skal scanne, skal der vel være en "modtager" (pc eller andet medie) men skal du bare kopiere tryk på kopy? eller også forstår jeg ikke dit ?.
Avatar billede tand Seniormester
19. juli 2013 - 11:29 #2
Jeg har et A4 papir som jeg vil lave et kopi af.
Når jeg lægger det på glaspladen skal den vel scanne det for at lave et kopi ?
Avatar billede komsam Juniormester
19. juli 2013 - 11:42 #3
ok, ja det skal den, men da det vel skal ende op med at du står med en kopi af det skannede på papir i hånden, kan jeg ikke se anden løsning end at du skal trykke: kopi. Hvis du trykker på "scan" knappen vil der sikkert ikke ske noget fordi den vil lede efter en modtager som beskrevet ovenfor.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. juli 2013 - 11:10 #4
Du skal ikke scanne - du skal kopiere.

Hvis du scanner, sendes det scannede dokument til en ekstern enhed. Kopiering sender det scannede dokument til den indbyggede printer.
Avatar billede tand Seniormester
22. juli 2013 - 14:53 #5
send et svar ole.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. august 2013 - 16:11 #6
Der kommer et feriesvar her :-) - jeg håber du fandt ud af det?