Avatar billede Hansis Nybegynder
15. juli 2013 - 17:09 Der er 1 kommentar

Min Microsoft Outlook 2000 premium er pludselig begyndt at bliver meget langsomt

Hej..
For nogen dage siden begyndte min Outlook pludselig af bliver meget langsom. De skete efter at jeg fik opdateringer da jeg lukkede min computer ned. Jeg har Windows XP, skal lige siges.
Det tager tid at starte op, og lukke mails op. Men ingen problemer når jeg sender mails..

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad det er galt..?

På forhånd tak
Avatar billede Hansis Nybegynder
15. juli 2013 - 22:34 #1
Når jeg anvender "Outlook /safe" starter den op uden problemer.., - og jeg kan lukke og åbne uden problemer. Men når jeg så slukker, og tænder for computeren starter den langsom op, og så skal jeg igen køre "Outlook /safe", for at den funger igen..