Avatar billede hans01 Nybegynder
15. juli 2013 - 06:22 Der er 1 løsning

hjælp til formail

på min side har jeg en lille formular HTML, hvor folk kan indtaste forskellige oplysninger, disse oplysninger gemmer jeg i en mysql data base, via et php script. nu er det jeg gerne vil have en mail der fortæller mig en eller anden har udfyldt formularen. men jeg kan ikke få mailen til at virke, jeg er hosted hos unitspeed, min php filer ser således ud.

<?php

ini_set("SMTP","smtp.xxxx-xxxx.dk");
$modtager = "xxx@xxxx-xxxx.dk";
  $emne = "der er mail";
  $indhold = "Der er kommet mail";
    foreach($_POST AS $key => $value)
  {
      $indhold .= $key . " = " .  $value . "\n";
  }

her efter følger formular indholdet.

har nogen en ide?
Avatar billede hans01 Nybegynder
30. juli 2013 - 07:55 #1
jeg har løst problemet, koden fejler ikke noget men min ISP var meget langsom