Avatar billede bas Forsker
02. juli 2013 - 14:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook.com - formateringen ryger

Hej

Når jeg sender en mail fra Outlook 2003 til min webmail på outlook.com, er formateringen fuldstændigt gået fløjten.
Der indsættes flere linjeskift imellem hver linje, og formateringen er generelt helt i skoven. Jeg bruger ikke brevpapir,
og jeg har prøvet både med og uden signatur - men resultatet er det samme.
Spørgsmålet er, om det er i Outlook 2003 eller på outlook.com jeg skal / kan ændre noget, og hvad skal i så fald ændres?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. juli 2013 - 22:03 #1
Prøv at sende en mail til både din Outlook adresse og din Outlook.com adresse.
Hvis det ser rigtigt ud i din Outlook, så ligger fejlen ret sikkert i din Outlook.com opsætning.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
04. juli 2013 - 17:34 #2
Tak for din kommentar. Jeg tror mest på, at det er på Outlook.com, at der et problem for jeg oplever ikke problemet i hverken Outlook 2003 eller på min Stofa webmail.
Jeg har prøvet stille spørgsmålet i Outlook.com communityet, men systemet virker ikke, for der sker ikke noget, når jeg klikker på Send. Nu har jeg så prøvet at sende spørgsmålet via feedback systemet.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. juli 2013 - 20:03 #3
OK. Lad os høre om evt. løsning.
/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
04. juli 2013 - 20:41 #4
Avatar billede bas Forsker
25. juli 2013 - 17:53 #5
ptj_11 vil du have points? Så lukker jeg.
Jeg har intet hørt fra Outlook. com, men giver ikke gøre mere ved det nu her.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. august 2013 - 10:48 #6
Hej Bas.

Jeg har ikke løst dit problem, så ingen point til mig.
Læg selv et svar og accepter det.

/ptj_11
Avatar billede bas Forsker
04. august 2013 - 15:20 #7
Lukker.