Avatar billede soundmaster Nybegynder
27. juni 2013 - 22:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook

Hej

Jeg søger inspiration til at opsætte min Outlook-konto. Når jeg forsøger at sætte den op, siger den, at der ikke er en tilgængelig krypteret forbindelse til min mailserver. Det samme sker når jeg søger efter en ukrypteret.

Hjælp venligst en IT handicappet i nød.

På forhånd tak

Andreas
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 22:40 #1
Lidt flere oplysninger.....
Domæne, internetforbindelse og lign.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 22:43 #2
Her er en lign. fejl: http://help.outlook.com/da-dk/140/dd164411.aspx

Men ved ikke, ud fra de oplysninger du har givet, om det er samme situation som din?
Avatar billede soundmaster Nybegynder
09. juli 2013 - 19:47 #3
Jeg har fået løst problemet, tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2013 - 20:08 #4
Må vi høre løsningen?
Og husk at lukke spørgsmålet.....
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2013 - 20:09 #5
Hvis mit link hjalp dig, kan du acceptere mit svar her, ellers accepterer du bare dit eget svar.  :-)
Avatar billede soundmaster Nybegynder
09. juli 2013 - 21:15 #6
Min Ofir-mail som jeg bruger, kan ikke køre med Outlook, så jeg oprettede en ny mail som kunne. Hvordan lukker jeg spørgsmålet?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2013 - 21:18 #7
I dette tilfælde, hvor jeg ikke var til nogen hjælp, accepterer du bare dit eget svar.

her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo