Avatar billede vifa Novice
18. juni 2013 - 19:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fra Outlook Express til Outlook

Hej,

Efter jeg har opdateret til Windows 7 kan jeg ikke længere benytte mig af Outlook Express, så jeg skal have fundet et andet mail program. Jeg har prøvet både Thunderbird og Outlook 2002, men i begge tilfælde har jeg problemer med at importere alle mine gamle mails.

Når jeg importere mine mails går der kludder i datoerne for hvornår jeg har modtaget mine mails - det er ikke alle mails der går kludder i, kun nogle enkelte.

Jeg har ladet mig fortælle, at det er på grund af en manglende data header i Outlook Express, men hvad kan jeg gøre ved det ?

Det irritere mig gevaldig, at der går ged i datoerne for hvornår jeg har modtaget mine mails.
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2013 - 19:58 #1
Hvis du har et kørende XP så installerer du blot Office Outlook siger ja til at benytte det som standard Fra Outlook mappen kan du så importere til den nye
elles så prøv med live mail på din Win 7
Avatar billede vifa Novice
18. juni 2013 - 20:51 #2
Hej,

Det er jo det jeg har prøvet :-)
Windows Live Mail er så ikke LIIIGE mig ..
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2013 - 20:59 #3
Det kan jo så godt være at det ikke lige er dig men så kunne du jo importere derfra når du har fået den til at køre med dine gamle filer !!
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. juni 2013 - 21:16 #4
http://www.geardownload.com/communications/windows-live-messenger-download.html
Du kan jo nøjes med at tage disse med! Husk i Outlook at sige ja til at med tage Live Mail
http://gratisupload.dk/vis_billede/697923/
Avatar billede vifa Novice
22. juni 2013 - 17:23 #5
Jamen problemet ligger jo i Outlook Express, ikke i nogle af de andre programmer.

Det er et velkendt problem i Outlook Express at den smider tilfældige datoer ind hvis der mangler en dato header; I Outlook Express vil det altid se rigtigt ud, men når man så vælger at importere til et andet mail program så går der først ged i det.

Jeg søger et fix til Outlook Express, ved der for nogle år tilbage var ét tilgængeligt, men er da også åbne overfor andre løsninger :-)
Avatar billede vifa Novice
11. september 2013 - 23:20 #6
:-)