Avatar billede tma Juniormester
18. juni 2013 - 15:08 Der er 1 løsning

Tilføje ekstra handling når der gemmes en aftale i Outlook 2010

Jeg har igennem tiden lavet en række specielle formularer i Outlook, til diverse formål, men nu har jeg brug for en ganske lile udvidelse i forbindelse med registrering af en aftale i kalender. Jeg vil benytte den standard-form som Outlook har (jeg ved jeg kan oprette en ny form, men jeg vil benytte Outlook´s integrede kontrol af mødelokaler mm, så ny formular dur ikke).
Jeg vil gerne have et ja/nej felt på formularen, sådan at jeg kan håndtere den handling der skal ske hvis man sætte en værdi. Håndteringen skal ske i VBA

Hilsen Torben
Avatar billede tma Juniormester
03. juli 2013 - 09:51 #1
Lukket