Avatar billede ZeBa Ekspert
17. juni 2013 - 21:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Adobe EPIC_APP

Når jeg vil vedhæfte PDF filer til en mail, kommer denne fejlmelding:

A serious error has been detected and Adobe EPIC_APP cannot continue. Please reinstall the application and try again.

Men jeg aner ikke, hvad Adobe EPIC_APP er for noget, og hvordan jeg geninstallerer det.....
Og hvorfor optræder det, når jeg bruger Outlook?

Desuden siger Outlook, at filerne er for store til at sende - selv om der fylder mindre end en 100-del af hvad jeg plejer at sende.

HJÆLP
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2013 - 21:52 #1
Har du prøvet at geninstallere den Adobe reader du bruger
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2013 - 21:55 #2
Prøv evt og se om der er en opdatering til den du har, og se om det løser dit problem.
Avatar billede ZeBa Ekspert
17. juni 2013 - 23:46 #3
Det har jeg ikke prøvet, men den (Adobe Reader X) starter fint og åbner og lukker pdf filer. Og hvorfor kommer fejlen, når jeg bruger Outlook?
Avatar billede ZeBa Ekspert
18. juni 2013 - 00:44 #4
Nu har jeg afinstalleret programmet (det lå i to versioner) og installeret version X - og så kommer Heimdal Pro med en advarsel for programmet! Det er bare dejligt.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2013 - 17:27 #5
Hvilken advarsel? At der er opdatering til det?

Man skal aldrig bruge flere versioner samtidigt. Det laver bare ballade.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juni 2013 - 18:31 #6
Afinstalleret begge og installeret ver XI, og nu virker det.
Hvem vil have points?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juni 2013 - 19:37 #7
Eftersom jeg var inde på du skulle geninstallere i #1 , lægger jeg et svar du kan lukke med.
Lukke tråd: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juni 2013 - 20:19 #8
Så kan vi jo passende dele :)