Avatar billede hkprofil Forsker
16. juni 2013 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

G-mail-kalender

Jeg har endnu et spørgsmål til G-mail-kalender, og håber på hjælp endnu en gang.
Jeg har oprettet endnu en kalender "mærkedage" og jeg kan skifte ml. mine 2 kalendere :-) men kan ikke finde ud af, hvordan jeg gør det samme på mobilen, eller synkroniserer for den sags skyld. Håber der er en der kan hjælpe. mvh
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2013 - 18:50 #1
Har du Android !!
Du kan jo ikke gøre det på samme måde som på computeren, men hvis du går ind i gmail kalender og trykker på Agenda
http://i.imgur.com/eFPtawS.png
får du en oversigt over begge kalender, min er for kalender 1 Blå ( Prøve ), og for kalender 2 Rød. Bruger du en widget har du en oversigt over de to kalender.
http://i.imgur.com/VCKiIk0.png
Synkronisering sker automatisk.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 18:50 #2
Mobil? Du mener smartphone..? Er det android, windows eller iphone?
Avatar billede hkprofil Forsker
16. juni 2013 - 21:16 #3
Jeg har Android. Jeg fik den ikke frem i Agenda (dagsorden)? Men har nu fundet "Kalendere til visning"/"Kalendere til synkronisering" og sat flueben i "mærkedage" og nu kan jeg se den i Agenda - TAK TAK, send venl. svar.... Sommerhilsen
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2013 - 09:32 #4
svar