Avatar billede MrGreatDane Nybegynder
11. juni 2013 - 16:41 Der er 7 kommentarer

'reset' tilbage til fabriksindstillinger

hej ((:

-jeg har en laptop mærket Acer og har styresystemet Windows 7 Home Edition.

Nu vil jeg gerne rydde op i den og sætte den tilbage til Fabriksindstillingerne !?!

-jeg har forsøgt at trykke både F10 og F11 ved opstart men kan ikke rigtig finde den 'option' der giver mig den mulighed :(

-er der een der kan guide mig til dette !?!

(min laptop lukker hele tiden ned, efter et par minutter inde i et videoklip som jeg streamer)

PÅ FORHÅND TAK !!
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juni 2013 - 17:02 #1
Måske Alt + F10 ved opstart

Ellers må du beskrive din Acer lidt mere (Model og nr)
Avatar billede MrGreatDane Nybegynder
11. juni 2013 - 18:16 #2
hmm.. det svarer mindes jeg lidt er som det gutten i Fona trykkede på, sidst da den skulle nulstilles ! Det var ihvertfald 2 knapper der samtidigt skulles trykkes på ved opstart !!!

Tusinde tak, for din support ((: jeg prøver lige at gøre dette, når jeg har hørt fra McAfee ang om jeg skal købe et nyt abonnent hos dem, efter nulstillingen !! ellers vender jeg lige tilbage med dens Mrk. osv

-hav en fortsat god dag

De venligste hilsener
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juni 2013 - 18:24 #3
Velbekomme, jeg sender et svar du kan acceptere hvis forslaget virker.
Her kan du se hvordan du accepterer et svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede MrGreatDane Nybegynder
11. juni 2013 - 18:27 #4
McAfee lukker deres kundesupport kl 17, så er det nok derfor de ikke ringede tilbage som lovet! men imorgen skulle jeg gerne være meget klogere på hvad en nulstilling vil påvirke mit anti-virus prg.

- Så imorgen, onsdag 12/6 skulle min tråd gerne være blevet opdateret !

hygge ((:
Avatar billede vejmand Juniormester
11. juni 2013 - 18:36 #5
Måske du kan bruge noget her: http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=TS101331

Ellers venter du bare, til de vender tilbage i morgen.  :-)
Avatar billede MrGreatDane Nybegynder
25. august 2013 - 01:38 #6
Kære Vejmand

Først vil jeg gerne lige undskylde mit meget sene response.
Min Laptop har været til reparation, og har derfor ikke kunnet logge ind noget før.

Ang Reboot'en har jeg, på en måde, fået klaret dette problem,(indtil videre ihvertfald), fordi i mellemtiden var mit Mc-Afee abonnement udløbet, så jeg valgte derfor at starte op helt forfra hos et andet firma. (grunden var deres kunderservice, som jeg bare syntes 'stank' Big time !! + de Supportere jeg talte med, havde svært ved at forstå dansk !?! Jeg havde ellers været kunde hos dem i et par år eller 3 efterhånden, så det var lidt ærgeligt.... for dem.lol )!!

Du, vejmand, skal ihvertfald have tusinde tak for din support. Det var meget pænt af dig at hjælpe mig ((: (y)Så tusinde tak for dette !!

Men altså, ang mit spørgsmål herinde, så har jeg altså fået løst dette. Dvs at jeg ikke har noget akut brug for info ang reboot/virus programmer.
Men jeg derfor har stadig ikke lært noget,(TAK, MC-AFEE !!) hvis dette skulle opstå engang i fremtiden. Men så må jeg starte forfra til den tid.lol

Hav det rigtig rart og god medvind hvorend du går

De venligste Hilsener
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2013 - 01:49 #7
Velbekomme, husk at lukke spørgsmålet ved at acceptere mit svar.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo