11. juni 2013 - 07:42 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Alternativ gratis DK tekstbehandlings prg. OG "Gem som PDF" ?

Altså programmet skal have support for
"Gem som PDF..."
som standard, uden at skulle install 3. parts program eller et eller andet extra ...

---

Ved godt at jeg bare kan Google - men I skal også lave noget  ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2013 - 07:51 #1
openoffice kan lave pdf

er det det du efterspørger

http://www.youtube.com/watch?v=VE9jdA5T9SM

virker fremragende

http://www.openoffice.org/da/

jeg lægger den som et svar da jeg ikke gider sitet hvor administratoren bare er helt væk

f.eks har jeg ikke I flere måneder fået emails herinde fra

m.v.h
Avatar billede Andershoegh Seniormester
11. juni 2013 - 08:27 #2
openoffice er ved at være gammeldags.

I dag hedder Det LibreOffice.

Gider ikke Google.

karise_larry skal også lave noget..
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2013 - 09:53 #3
bare brug det, du plejer - og installer CutePDF. Der er en virtuel printer, der (når du udskriver fra et windows program), gemmer udskriften som pdf med navn og placering, som du har valgt.
Det virker på alle windowsprogrammer, der kan udskrive.
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp
Avatar billede milter Ekspert
11. juni 2013 - 12:40 #4
Herhjemme er OpenOffice blevet brugt gennem flere år på flere maskiner og i forskellige versioner.

De eneste problemer, vi har haft, har været i forbindelse med dokumenter med kompliceret formatering, hvor formateringen ikke altid gengives helt som vist i originalprogrammet, f.eks. Word eller Adobe Acrobat. Det er forøvrigt et problem, som alle "uoriginale" programmer har.
12. juni 2013 - 09:08 #5
Ref #3: Det kender jeg godt ... men vil undgå 3. parts programmer aht. "amatør" brugerer  ;-)

---

Implicerede parter - læg [svar] ...
Avatar billede milter Ekspert
12. juni 2013 - 10:05 #6
Et fra mig
Avatar billede Andershoegh Seniormester
12. juni 2013 - 11:00 #7
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Hvilken Browser / Version ?

www.eksperten.dk/guide/15

Har aldrig forstået dette  mystiske pointsystem på E, så du må få dem af mig :-)
Avatar billede Andershoegh Seniormester
13. juni 2013 - 12:30 #8
ovenstående er kopieret fra karise_larry

og det er dette også:

#2
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

www.eksperten.dk/faq

og dette:

Skal du vide mère ?  :-)
14. juni 2013 - 10:09 #9
[OpenOffice] bliver løsningen ...