Avatar billede Kringle24 Nybegynder
02. juni 2013 - 10:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafik kort fungere ikke

Hej
Har selv sammensat en pc med et motherboard Msi B75MA-P45 og har dertil købe et grafik kort XFX Radeon HD 7870 med dobbelt blæser.
Maskinen vi desværre ikke registrere kortet. Hvad gør jeg. Jeg er ikke nogen haj til dette så gode råd er ønsket.

Kan dette kort overhovedet kommunikere med motherboardet. ??????

På forhånd tak.
James
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 11:46 #1
Har du en stor nok Strømforsyning og har du tilsluttet de 2 6 polede stik i bagenden på kortet??
Avatar billede Kringle24 Nybegynder
02. juni 2013 - 12:10 #2
Hej
Strømforsyning er Corsair CX500 og begge strømstik sidder i kortet
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 12:23 #3
Avatar billede Kringle24 Nybegynder
02. juni 2013 - 12:42 #4
Hej igen fedt du gider hjælpe.
Tænker du at motherboardet og kortet kan snakke sammen?

Ati... Er det et virus program?

Hvad skal jeg gøre i forhold til programmet. Gå på siden og bare køre det.
James
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 12:48 #5
ATI er dem der har fremstillet Grafikkortet og ja det er en catalystdriver der holder øje med  dit kort og hvis der bliver spurgt om du vil oprette en mappe til denne skal du sige ja.
Avatar billede Kringle24 Nybegynder
02. juni 2013 - 14:10 #6
Jeg bukker og takker.
Ser ud til at køre nu. Tusind tak for hjælpen.
Fantastisk at få sådan en hjælp første gang man kommer ind på dette forum.
James
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 15:43 #7
Du skal nu acceptere dit eget svar i den lille firkant der frem kommer i din tråd sæt flueben og accepter så tråden er lukket