Avatar billede ZeBa Ekspert
29. maj 2013 - 19:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilkobling til Wi-Fi

Har lige anskaffet min første smartphone - en Huawei Ascend W1.
Nu vil jeg gå gerne koble den på min router, og den beder så om det uendelig lange password. Men nu har jeg forsøgt 10 gange og får hver gang at vide, at det er forkert. HAr ringet til Stofa og tjekket, at det er det rigtige pw, jeg bruger.
Så tænkte jeg, at jeg kunne kopiere en fil med pw over i telefonen og så copy-paste det, men hvad skal det være for en filtype, og hvordan henter man den ind på telefonens skærm?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2013 - 20:31 #1
normalt kan man også via usb-kabel til pc får kontakt til hukommelsen på telefon. Så lav en lille simpel txt-fil med adgangskoden, og kopier den over. Så kan du åbne den fra tlf, og kopiere koden ind.

Men husk lige, at der er forskel på små og store bogstaver i adgangskoder.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2013 - 21:07 #2
Hvorfor tjekker/ændrer du ikke pw på dit wifi?

Du burde kunne skrive koden ned på din smartphone i noter og kopiere derfra.. Opbevarer selv koder sådan på min smartphone...
Avatar billede ZeBa Ekspert
29. maj 2013 - 23:08 #3
#1: Men hvordan åbner jeg den på telefonen?

#2: Jeg forstår ikke, hvad du mener... har du læst mit spørgsmål?
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2013 - 09:54 #4
#3 det pw du har på dit wifi skriver du ind på din smartphone. Den burde kunne have noter i sig?
Derefter kopier du noten (dit pw) og sætter ind der hvor du angiver kode i din smartphone til wifi...

Du kan vel os ændre wifi koden hvis den er så lang / kompliceret...
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2013 - 10:03 #5
router styres af stofa - så man skal maile til deres support hvis noget i opsætningen skal rettes (fx kanal-nummer, ssid eller password).
Avatar billede Blueeyez Mester
30. maj 2013 - 10:34 #6
#5 skræmmende..
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. juni 2013 - 18:55 #7
xx