Avatar billede sebastianBach1 Nybegynder
14. maj 2013 - 20:29 Der er 5 kommentarer

Grafik på 1,00?

Inde på min systemvurdering er mit grafik og spilgrafik på 1,00
Det forstår jeg ikke, jeg kan ikke engang spille 7 kabale uden det lagger, er det fordi jeg mangler drivere?
eller er det noget andet?

Tak på forhånd
Avatar billede teknik Juniormester
14. maj 2013 - 20:43 #1
sikkert ja.

check under
-computer, -systemegenskaber, -enhedshåndtering, -skærmkort

hvis der står "standard VGA", så mangler du skærmkorts driver.

..er der tale om en ny installation ?

mvh :-)

Teknik
Avatar billede sebastianBach1 Nybegynder
14. maj 2013 - 20:55 #2
Der står standard VGA, hvor finder jeg sådan en driver og hvad hedder den? Min computer er Alienware m11x

mvh :)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2013 - 21:17 #3
Hvilken m11x? r1 eller r2 eller r3?
Avatar billede teknik Juniormester
14. maj 2013 - 22:07 #4
Dette svar er tyvstjålet fra "dellytter"

Du finder alle de nyeste drivers til din maskine her:
http://www.dell.com/support/drivers/dk/da/dkdhs1/DriversHome/ShowProductSelector?fkey=Drivers_PS

Indtast blot servicetag, og siden finder automatisk de relevante drivers til præcis din maskine.

mvh :-)
Teknik
15. maj 2013 - 07:06 #5
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

WindowsTasten + P

---

Husk iøvrigt 100% WindowsUpdate samt
www.eksperten.dk/guide/1551