Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
11. maj 2013 - 17:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælp til at finde et netkort.

Hej Eksperter, jeg skal bruge et netkort til min PC, og det skal bare gøre så jeg kan koble mig på trådløst netværk. så jeg ikke behøver en lan forbindelse. Det skal bare være billigst mugligt.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2013 - 17:19 #1
jeg foretrækker selv et "sæt i, og glem så alt om det".
Dvs mini-usb, så der ikke sidder en antenne, man risikerer at glemme (og knække med flytning på pc)
http://www.edbpriser.dk/wi-fi-dongle/trendnet-tew-648ubm-id-4308079.aspx
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
11. maj 2013 - 17:50 #2
skal jeg bare sætte den i mit USB stik bag i og så kan den opfange trådløst netværk eller hvad?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2013 - 18:01 #3
der er en driver-cd med - derefter er opsætningen som trådløst på en bærbar: dvs du skal markere det trådløse, du vil koble på + evt kode.
Afhængig af, hvordan din pc står placeret, så kan det være en fordel at bruge et usb-stik på forsiden (hvis der er bedre signal)
Avatar billede Magnus N Nybegynder
11. maj 2013 - 18:11 #4
ja
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
11. maj 2013 - 20:44 #5
skal man så putte den lille usb enhed ind hver gang eller, er den bare installeret sådan at den forbliver.?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. maj 2013 - 20:47 #6
den sættes bare i en gang for alle - og så glemmer du, at den sidder der. Lad den blive, og det virker uden problemer.
Avatar billede Magnus N Nybegynder
11. maj 2013 - 21:03 #7
du skal bare lade den side
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
11. maj 2013 - 21:40 #8
ok så lader jeg den nok bare sidde bagi :) claes57 smid lige et svar. :)
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
11. maj 2013 - 22:31 #9
skal lige vide en ting mere, om der er netkort i denne computer? http://topdata.dk/product.asp?product=8776
Avatar billede Magnus N Nybegynder
11. maj 2013 - 22:58 #10
Nej det tror jeg ikke dsv
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
12. maj 2013 - 18:11 #11
mnygreen du skal ikke have pointsne, der skal claes57!
Avatar billede HosuxGaming Nybegynder
21. maj 2013 - 21:00 #12
nå spørgsmål lukket