Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 11:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til og ændre installation af windows

Hej.

Kan huske der engang var et program hvor man kunne ændre i hvad Windows skulle installeres sammen med.

mener at man eks. kunne sætte den til og installere office og et antivirus program og sådan noget,hvor det så var lagt ind på cd'en/installationen var der hvertfald til Windows XP.

Er der lavet noget ligende til Windows 7?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. maj 2013 - 11:35 #1
Hej.

  Når det gøres i professionel sammenhæng, gør man som regel det på den måde, at man installerer Windows, Office og alle andre "standard-komponenter", kører SysPrep og slutter af med at "capture" til et image, man så udruller sine nye maskiner med?

De bedste hilsner
Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 11:41 #2
Hej igen har lige fået af vide af en ven der er noget der hedder "Slipstream" og tror det måske er det program? kender ikke rigtig noget til det.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 11:50 #3
Hej igen. glem det der slipstream, tror måske det hedder Nlite?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2013 - 11:58 #4
Det er nLite og den laver netop en Slipstream:) http://www.filehippo.com/download_nlite/
Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 12:00 #5
nårh okay :)

Den duer så ikke men læste mig frem til jeg skal have noget der hedder vLite i stedet for?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2013 - 12:05 #6
Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 12:48 #7
problemet er løst, fandt et program der hed RT7lite som er lavet til Windows 7.

hvis der er nogen der skal have point for noget så sig lige til da jeg ikke aner hvordan man giver det når i ikke har givet et svar
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2013 - 12:55 #8
Man lægger ikke et svar før, og hvis, man bliver bedt om det.
I dette tilfælde kan du bare selv lægge et svar og efterfølgende acceptere det.
Avatar billede hansen222 Nybegynder
11. maj 2013 - 13:57 #9
problemet er løst, fandt et program der hed RT7lite som er lavet til Windows 7.

hvis der er nogen der skal have point for noget så sig lige til da jeg ikke aner hvordan man giver det når i ikke har givet et svar