Avatar billede kischi Novice
07. maj 2013 - 17:05 Der er 6 kommentarer

Viser ikke billeder i galleri

Hej,

Jeg har lavet en hjemmeside i et system som hedder websitebaker, og har brugt et galleri-modul.
Der har aldrig været problemer med det før på andre hjemmesider, men denne hjemmeside vil den ikke vise billederne i den mappe som den burde hente dem fra.

Jeg plejer at bruge gigahost som udbyder, og der virker det altid fint.
Men dette domæne var til at starte med hos Scannet og virkede ikke der, så jeg flyttede det til gigahost, men det virkede stadig ikke.

Domænet der er tale om er: http://hakoah.dk/pages/galleri.php

og hvis i kigger på: http://wearecrunch.dk/hakoah/pages/galleri.php

Så virker det fint, og det er samme galleri modul.
Den der virker, blev oprettet på gigahost, men det andet domænet er blevet flyttet fra Scannet.

Jeg ved ikke om det kunne være en årsag?

Jeg håber nogle kan hjælpe mig, bare sig til hvis i skal bruge mere information.

På forhånd tak.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. maj 2013 - 00:47 #1
Slå fejlbeskeder til øverst i php koden :

<?php

ini_set("display_startup_errors", "on");
ini_set("display_errors", "on");
error_reporting(-1); // -1 viser alle slags fejl beskeder

?>
Avatar billede kischi Novice
08. maj 2013 - 10:10 #2
Ok tak, men ved du hvilken fil jeg slå det til i?

Hvis jeg går ind i foldergallery modulet og i index.php filen der, så er den eneste kode der står det her:

<?php
header("Location: ../../index.php");
?>

eller ved du hvordan jeg finder ud af hvilken fil jeg skal slåfejlbeskeder til i?

Tak
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. maj 2013 - 12:52 #3
Jeg kender ikke det system.
Avatar billede kischi Novice
08. maj 2013 - 17:48 #4
Ok,

Jeg har tænkt over det, og tror bare jeg gør sådan så siden hvor galleriet virker, popper op i et nyt vindue, så man kan se billederne der, og så lukke den side for at komme tilbage til den rigtige side.

Ved du om man kan lave sådan et popup vindue i almindeligt HTML, altså så det ikke bare er en ny tab.

Eller bør jeg oprette et nyt spørgsmål her til det?

Tak
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
08. maj 2013 - 20:44 #5
Vil være bedre at lave det ordentligt.

Men du kan bruge <a target="_blank">.

Og Javascripts window.open(link,'_blank');

Det er dog irriterende at ende op med flere vinduer og tabs når det ikke er nødvendigt.
Avatar billede kischi Novice
09. maj 2013 - 11:32 #6
Hej,

Ja, men <a target="_blank"> åbner vel bare en ny tab, jeg spurgte egentlig om du ved om der er en HTML måde man kan åbne et pop-up vindue på, så det ikke bare bliver et nyt tab.
Er der en måde man kan gøre det så det er et nyt vindue der popper op i html, eller skal man bruge javascript?
Jeg ville bare gøre det indtil jeg fik det andet til at virke.

Jeg ved godt det er irriterende, men jeg kan ikke finde ud af hvilken fil der er forsiden på gallerisiden, som jeg skal slå fejlbeskeder til i.

Der er ikke et tool eller et eller andet til at finde ud af det vel?

Tak