Avatar billede nuppenau Nybegynder
05. maj 2013 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dobbelt skærm

Jeg har en bærbar IBM som jeg plejer at bruge med en ekstern skærm, det fungerede ved jeg trykkede - fn og F7 - men lige pludselig virker det ikke mere, hvad kan der være i vejen???

Med venlig hilsen
Anny
06. maj 2013 - 11:06 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Vista, WIN7, WIN8 ->
[WindowsTasten] [P]
Avatar billede nuppenau Nybegynder
07. maj 2013 - 11:00 #2
Vidste jeg ikke, men det er XP, håber du kan hjælpe.

mvh  Anny
07. maj 2013 - 22:56 #3
... gå manuelt ind i [Egenskaber for skærm] og se om den der kan 'se' den anden skærm ?
Avatar billede nuppenau Nybegynder
20. maj 2013 - 16:12 #4
der er 2 skærme, men trykker man på nr.2 skærm - siger den ikke aktiv.
Avatar billede nuppenau Nybegynder
28. maj 2013 - 10:59 #5
Jeg ved ikke om jeg har udtrykt mig korrekt, med dobbelt skærm mener jeg:
at jeg plejer at sætte min bærbare under bordet så den bruges som en stationær, så kobler jeg en ekstern skærm og tastetur på, har jeg nu gjort i flere år, men lige pludselig kan jeg ikke få hverken skærm eller tastetur til at virke.
Kan nogen hjælpe mig med det? tak.
Avatar billede nuppenau Nybegynder
05. juni 2013 - 09:56 #6
Tror jeg har formuleret mig forkert. Lukker dette spørgsmål og opretter et nyt. Tak til karise.