Avatar billede jk127 Nybegynder
03. maj 2013 - 22:46 Der er 2 kommentarer

Eclipse code completion med filnavne?

Hej

Nogen der ved hvordan man får (hvis muligt) elipse til at lave code completion med fil navne?
Fx ved en href=" " + ctrl + spacebar giver en liste over filer i projektet?
http://www.i.imgur.com/tdz3sEp.jpg

Cheers
/J
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2013 - 03:22 #1
Jeg har aldrig hoert om det og Google finder heller ikke noget (kun et SO spoergsmaal uden en rigtig loesning).
Avatar billede jk127 Nybegynder
04. maj 2013 - 18:19 #2
Jeg har heller ikke kunne finde noget - trods intens googling;-)
Men det undre mig, at den ikke kan, vil da være en enorm hjælp og filnavnene kender den jo (alt er jo oprettet i eller tilføjet til projektet).

/j