Avatar billede Asky Forsker
30. april 2013 - 09:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Separat response-fil

Jeg åbner lige et nyt spørgsmål omkring mine eksperimenter med en formular med separat response-fil.
systemet kører glimrende på mit eget site på Webhosting.dk.
Så er formularen flyttet til TDCWbmore, hvor jeg får følgende fejl:
"Denne fejl (HTTP 500 intern serverfejl) betyder, at et serverproblem på det websted, som du besøger, forhindrede visning af websiden."
Kan det være deres sikkerhedssystemer, der blokerer?
Her er jeg på helt bar bund. :-(
Avatar billede repox Seniormester
30. april 2013 - 10:01 #1
Kig i error loggen. Den fortæller dig hvorfor du får en status 500.
Avatar billede Asky Forsker
30. april 2013 - 10:54 #2
Det eneste, jeg umiddelbart kan finde er:

java script:expandCollapse('infoBlockID', true);
Avatar billede repox Seniormester
30. april 2013 - 12:54 #3
Det kommer ikke fra din error log.
Error loggen genereres af Apache/nginx/IIS eller hvad du nu bruger. Den skal fortælle dig hvorfor webserveren returnerer status 500.
Avatar billede Asky Forsker
30. april 2013 - 16:21 #4
Du mener error log på serveren?
Jeg har desværre ikke adgang til denne på TDCwebmore.
Avatar billede repox Seniormester
30. april 2013 - 16:43 #5
Så er det ikke nemt...

Hvad for et miljø ligger det på?
Avatar billede Asky Forsker
01. maj 2013 - 10:36 #6
Abbonnementet hedder Linux-mini og det er en Apache Server.
Avatar billede repox Seniormester
01. maj 2013 - 21:59 #7
Altså, uden kode og uden noget fra error loggen er det virkelig svært at hjælpe dig.
Avatar billede Asky Forsker
02. maj 2013 - 10:15 #8
Det er lykkedes mig at finde en lille fejl i min PHP-kode, så nu lykkes operationen alligevel også på TDCwbmore. Det svære på dette webhotel er, at man ikke får nogen specifikke fejlmeddelelser på PHP-en med angivelse af linienummer osv. Det gør man fx på webhosting.dk. på TDC får man kun fejl 500. Du skal alligevel have tak for interessen.