Avatar billede victorhj Nybegynder
29. april 2013 - 15:36 Der er 7 kommentarer

Abook - Trådløst internet virker ikke.

Hej , Jeg har en ABook model: 1525WII
Der er et gult udråbstegn ved netværkscontroller i enhedshåntering.
Jeg kan ikke finde de rigtig drivers, og jeg har prøvet at fjerne netværkscontrolleren. Jeg har snart brugt jeg ved ikke hvor mange timer, og kan ikke få det til at virke...
Please hjælp mig, jeg er ved at blive vandvittig :)
Avatar billede Blandy Praktikant
29. april 2013 - 15:40 #1
Driverne ligger her: ftp://ftp.abook.dk/ABook%20Drivers/1525W/

Du skal så tage de rigtige som passer til den windows du bruger.
Avatar billede victorhj Nybegynder
29. april 2013 - 15:58 #2
Jeg har været derinde, og valg windows 7 64 bit. Skal jeg vælge intel eller qmi? Og hvad skal jeg gøre efter? Har prøvet at hente dem før, men ved ikke hvad man gør derfra? :)
Avatar billede Blandy Praktikant
29. april 2013 - 16:03 #3
vælgtwindows 7 64 bit. Næste mappe er: 05. Lan. næste mappe er: Install_Win7_7.5.730_Installer_0820.zip

Den trykker du på og downloader. f.eks på dit skrivebord.

Den højre-klikker du på og pakker ud. Hvor du så kan kører en setup fil og installer.
Avatar billede victorhj Nybegynder
29. april 2013 - 16:41 #4
Jeg har hentet den, installeret den og genstartet. Det gule udråbs tegn er der stadig? :(
Avatar billede Blandy Praktikant
30. april 2013 - 08:18 #5
fik ikke lige set at det var det trådløse der ikke virkede. skal du hente fra denne mappe: 06 wireless og vælge intel.

så vidt jeg kan se er det hele intel basseret.
Avatar billede victorhj Nybegynder
30. april 2013 - 15:45 #6
Har installeret det, udråbstegnet er der stadig?
Avatar billede victorhj Nybegynder
05. maj 2013 - 16:50 #7
hallo? :)