Avatar billede Slettet bruger
26. april 2013 - 21:34 Der er 4 kommentarer

Findes dette ? Nem dropdown eller lignende

Hej Eksperter

Jeg har et antal stort antal txt.filer på en hjemmesiden som bruger på hjemmesiden skal kunne hente.
Filerne er navngivet efter følgende form:

XXYYAA.txt
XX = år, f.eks. 2013 = 13
YY = måned, f.eks januar = 01
AA = dag, f.eks. den 13. = 13
Skal man derfor hente en fil fra den 13/1-2013 hedder filen 130113.txt

Nu er jeg ude efter en simpel drop-down-menu hvor man først vælger dag, så vælger måned, og til sidst vælger år. Herefter downloader man filen ved at trykke "ok".

Er det muligt, på en simpel måde at lave det? Jeg kan ikke en eneste html-kode, men kan dog "betjene" Dreamweaver.

Jep, har sat mange point på (flere kan komme?). Vil virkelig gerne finde en løsning på det her.

Go Aften.

Mvh
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2013 - 22:28 #1
<ole>

Nej, der kan ikke komme flere point på, Men du behøver nok heller ikke lokke, hvis du prøver at forholde dig til alle dine åbne tråde  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2013 - 22:35 #2
Jeg kan godt se din pointe. Det er pinligt. Det lover jeg ikke sker i denne tråd!. Så vidt jeg husker så var flere af svarene svar hvor det ikke var muligt at tildele point- skal man så stadig "lukke"?

Håber stadig at i vil overveje at hjælpe. Kan du bole?
Avatar billede olebole Juniormester
26. april 2013 - 22:51 #3
Det står der en del om her  =)
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2013 - 22:56 #4
Ok. Jeg har nu accepteret de svar der måtte være. Der er flere hvor der kun er kommentarer.

Tak.