Avatar billede ovec Juniormester
25. april 2013 - 23:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kopi sæt ind funktion i Word 2007

Når jeg anvender kopi sæt ind funktionen kommer der hvor jeg sætter ind bare en sort klat

Eksempel: jeg markerer en tekst eller et eller andet - højre klikker på det og trykker på kopier - går hen på eksempelvis et andet sted f. eks et andet Word dokument sætter curseren  der hvor jeg vil have det jeg har kopierede ind - højreklikker og trykker på Sæt ind - det jeg har kopieret burde så sættes ind her men i stedet kommer der en sort klat - lidt oval på højkant.

Er der nogen der har et godt bud
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
26. april 2013 - 00:05 #1
Ifølge rapporter fra andre skyldes det sandsynligvis en BlueTooth add-in. Hvis det er tilfældet, kan du slå den fra som beskrevet nedenfor.

Word 2007:
1. Klik på Office-knappen øverst til højre.
2. Vælg Word-indstillinger.
3. Vælg Tilføjelsesprogammer (til venstre).
4. Vælg Administrere: COM-tilføjelsesprogrammer nederst og klik på Udfør.
5. Slå den add-in fra, som har med Bluetooth at gøre. Klik OK for at lukke alle dialogbokse.

Tilsvarende kan gøres I de øvrige Office-programmer.

Word 2010:
Som for Word 2010 (men vælg Filer I pkt. 1 og Indstillinger i pkt.2).
Avatar billede ovec Juniormester
26. april 2013 - 00:37 #2
lene-fredborg - tak skal du have - du skriver Klik på Office pakken øverst til højre - hvor er vi henne?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
26. april 2013 - 00:48 #3
I Word 2007. Der skulle have stået venstre og ikke højre. Den runde "pizza"-knap. Beklager.
Avatar billede ovec Juniormester
01. maj 2013 - 15:05 #4
Lene tak skal du have - det var en af mine venners PC jeg skulle have fat i - og ændre - det har jeg haft nu - det var lidt anderledes helt til slut - men nu virker den - og endnu en gang tak - er du rar lige at lægge en kommentar ind så du kan få dine points
mvh
Ove
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
01. maj 2013 - 15:20 #5
Velbekomme. Godt at problemet blew løst.
Avatar billede ovec Juniormester
03. august 2013 - 16:39 #6
Lene jeg kommer lige tilbage i denne her sag jeg var på en anden PC der havde det samme problem - men når jeg kommer til den sidste funktioin hvor fluebenet skal fjernes siger den:

Dette tilføjelsesprogram installeres for at alle brugere på denne Computer, og forbindelsen til det kan kun oprettes eller afbrydes af en administrator.

Og det samme hvis jeg trykker på fjern - har du et goft råd - på forhånd tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
03. august 2013 - 18:25 #7
Du skal åbenbart være logget på som administrator for at ændre indstillingen.

Prøv om følgende link hjælper (klik på "Vis alle" på siden for at se den nødvendige information):
"Hvordan logger jeg på som administrator?", http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/how-do-i-log-on-as-an-administrator
Avatar billede ovec Juniormester
05. august 2013 - 08:57 #8
Lene - tak skal du have for et hurtigt tilbagesvar - næste gang jeg kommer til PC en vil jeg kigge på det - men jeg tvivler på at løsningen ligger her - der er aldrig oprette brugere (flere)  på maskinen - og det er en privat PC som ikke er medlem af noget domæne - og så burde man jo logge på som administrator.

Hvis du har andre ting jeg skal kigge efter når jeg får fat i maskinen er de meget velkomne