Avatar billede kennethv Nybegynder
25. april 2013 - 11:01 Der er 1 løsning

A document with the name 'name.xlsx' is already open

Hej eksperter.

Jeg har et lille underligt problem.
Jeg har 2 hovedet dokumenter i Excel hvor jeg har nogle pivot tabler og diagrammer i.

Jeg har så lavet en powerpoint præsentation, hvor jeg i den bruger tablerne og diagrammerne fra mine excel dokumenter.

Det er sådan at når jeg åbner min præsentation bliver jeg spurgt om jeg vil opdatere mine links. Hvis jeg gør dette, så tager det en krig, før den har været alle mine links igennem. Tilgengæld går det hurtigere, hvis jeg åbner mine 2 excel dokumenter og bagefter opdatere mine links. Jeg har brugt Office 2010 og har kørt på Windows XP uden problemer.

Nu har jeg fået skiftet til Windows 7 og bruger stadig Office 2010, men nu får jeg en fejl, som fortæller mig at jeg ikke kan åbne den samme fil 2 gange og det hele går i stå.

Er der en venlig sjæl der kan kaste lidt lys over det og for tælle mig hvorfor jeg får disse problemer nu?
Avatar billede kennethv Nybegynder
27. november 2013 - 11:20 #1
Lukkes